Heren Broeken – Ariston Amsterdam Meteen naar de content

We zijn er om je te helpen

Veelgestelde vragen

Hoe volg ik mijn bestelling?

Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Je kunt deze track & trace-code invoeren op onze pagina 'Volg je bestelling'. Als je hier de track and trace-code invoert, kun je de status van je bestelling live volgen.

Hoe lang duurt het verzenden van mijn bestelling?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen verwerkt en binnen 5-7 werkdagen na verzending bezorgd.

Je kunt je zending volgen via de trackinglink die wordt meegeleverd of via onze speciale trackingpagina zodra je bestelling is verzonden.

Is het mogelijk om mijn verzendadres te wijzigen?

Ja, je kunt je verzendadres binnen 24 uur na je bestelling wijzigen.

Als je wijzigingen wilt aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice met je bestelnummer en het bijgewerkte verzendadres.

Leveren jullie in mijn land?

Landen waarnaar we niet kunnen verzenden, zijn uitgesloten van het afrekenproces. Als je kunt afrekenen, betekent dit dat we naar jouw locatie kunnen verzenden.